piątek, 25 lipca 2014

Wakacyjne czytanie 2

| |


Cześć Wszystkim! Ostatnio odbyłam krótką wizytę w bibliotece i wypożyczyłam kilka młodzieżowych książek. Mimo że w te wakacje przeczytałam już ponad dziesięć książek mam ochotę na więcej! ;)
Tym razem wybrałam jednak lekkie lektury o miłosnej historii, ponieważ jestem niepoprawną romantyczką.
Jestem ich naprawdę ciekawa i mam nadzieję, że będzie mi się je przyjemnie czytało.

1. ,,Greckie Wakacje'' ~ Alyson Noel  - ,,Colbie Cavendish zrywa z wizerunkiem kujonki, zrywa także kontakty ze swoją dotychczasową przyjaciółką. Niecierpliwie czeka na najbardziej ekscytujące lato w swoim życiu, mając nadzieję na niekończące się pasmo szalonych imprez i randki ze szkolnym przystojniakiem. Te wspaniałe plany krzyżują jednak rodzice, którzy postanawiają się rozstać i dlatego posyłają córkę na całe wakacje do Grecji, do zwariowanej ciotki..."
2. ,,Wirująca miłość" ~ Suzanne Selfors - ,,Alice, córka sławnej pisarki, zwanej królową romansów, staje przed trudnym zadaniem: musi zamiast matki napisać nową powieść o miłości, o którą dopominają się wydawca i czytelnicy. Pomaga jej w tym tajemniczy przystojny młody człowiek, podający się za Kupidyna, tego prawdziwego. Alice nie chce uwierzyć w miłość - dopóki nie pozna prawdziwej historii Kupidyna."
3. ,,Pragnienie" ~Carrie Jones - ,,Zara kolekcjonuje fobie tak, jak inne nastolatki kolekcjonują przyjaciół na Facebooku. Powtarza ich nazwy, gdy się czegoś boi, a zdarza się jej to coraz częściej. Ojciec Zary zniknął dawno temu, ukochany ojczym niespodziewanie umarł, a matka wysłała ją do babci mieszkającej w północnym stanie Maine. Na tym ośnieżonym odludziu Zara ma dojść do siebie, jednak właśnie tu, w na pozór sennym miasteczku dziewczynę prześladuje tajemniczy mężczyzna, który wywołuje w niej paraliżujący strach. Kiedy znika, pozostaje po nim złoty pył... Coś dziwnego, nieludzkiego czai się w okolicznych lasach, coś, z czym Zara będzie musiała się zmierzyć."
4. ,,Zniewolenie" ~ Carrie Jones - ,,Zara i jej przyjaciele mają nadzieję, że raz na zawsze rozprawili się z piksami, uwięziwszy krwiopijce stwory głęboko w lesie. Ale pragnienie ich króla jet niezaspokojone, rośnie z każdym kolejnym dniem niewoli, gdy jednocześnie zmniejsz się jego władza nad poddanymi. A to wystarcza, by zwabić do miasta nowego króla, który  twierdzi, że jest inny - że istnieją piksy, które potrafią pokojowo współżyć z ludźmi nie uciekając się do przemocy i okrucieństwa. Zara nawet wierzy, do chwili, gdy przybysz oznajmia dziewczynie, iż jest przeznaczoną mu królową..."

3 komentarze: